onsdag 14. desember 2011

Salabys julekalender


Jeg har ikke lagt så mye ut på bloggen min i det siste, og det er fordi jeg har jobbet mye med prosjekter som jeg ikke har vært sikker på om jeg kunne dele her. Det ene prosjektet jeg har vært så heldig å være med på er Salabys Julekalender der du følger sirkusdirektøren Salami og hans elefant på vei fra Tyrkia til Salaby, Norge, for å rekke hjem til jul.
De gode folka Stefano Lemma og Kristian Larsen på Gyldendal har tegnet tegningene og Rumi Bauman og jeg har fargelagt og laget bakgrunner. Litt som når vi var små og fargela "innenfor streken":-) Bare litt mer avansert.
Det har vært mye jobb og mange mange bilder. Mange bilder. Men figurene er morsomme, historien er fin og det har vært veldig hyggelig å jobbe sammen med andre på et prosjekt. Nevnte jeg at det var mange bilder?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar